20150313

FREDAGEN DEN 13E & CHEERLEADING DM I BORÅS..

                    Starlight Cheer, med sina tre tävlingslag, mini, junior och senior.

Då var det Fredag och snart helg igen, härligt. Men det är inte vilken Fredag som helst utan det är Fredag den 13e....hua....bara hoppas det blir en lugn sådan...haha...:-)...och att det inte blir några missöden. :-) Tror ni på skrock? 
 
Vår Lördag blir en fullspäckad dag, då vi skall till Borås, för att kolla in E, tävla i DM med sitt duktiga lag. :-) Alltid kul med med lite utflykt, visserligen en lång utflykt men det skall bli trevligt ändå. :-) Så det gäller att vila sig i form ikväll. :-)
 
Fick ju inga bra kort på genrepet i Tisdags, men fick skickat av E några som jag bjuder på idag.

 
Och sen hittade jag lite gamla bilder också, den vänstra är från i vintras på träning och den högra bilden är fr uppvärmningen i DM ifjol som gick i Malmö.
 
 
Men innan Lördag så ska vi hålla en härlig Fredag, och här är det en lugn Fredag kväll som väntas, lite gott att äta och dricka, och bara softa i soffan. :-)
 
Har ni några speciella planer för kvällen eller helgen?
 
 

9 kommentarer:

  1. Wow vad duktiga de verkar vara! Ser kul ut!!! Jag höll på med akrobatik när jag var liten, det var kul det :-).

    Jag tror inte på skrock direkt fast visst lite vaksam är man kanske idag :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad kul med en liten utflykt till Borås.
    De verkar riktigt duktiga, lite läskigt när de är så högt upp ;)
    Ha en underbar fredag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Men..ska du till Borås :O Hur länge blir du kvar över dagen?
    Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Petra, vi kommer att vara i Borås vid lunch, tävlingarna börjar 13, sen åker vi hem när det är slut vid 18. En snabbis med andra ord. :-) kramizz Laila

      Radera
    2. Vi åker till Ullared imorgon. Men om jag hinner kommer jag bort till Boråshallen. Jag skriver här imorgon em. Vore himla roligt att säga hej till dig :) Kram

      Radera
    3. Fy vad kiligt, Laila. Det ser ut som jag hinner hem i nån bra tid till Boråshallen. Hade varit jätteroligt att träffa dig. Hur går tävlingarna? Kram

      Radera
    4. De har precis varit ute på mattan och det gick kanon, nu väntar vi på att rest lag ska bli klara. Sen är det prisutdelning, så får vi se om de blir bra placerade. :-) Hör av dig om du hinner, så kan jag gå ut. :-) kramizz

      Radera
  4. Sådant här älskar flickorna, det är så kul att se, de är så duktiga!! Och smidiga. Men mest modiga!

    SvaraRadera