20150327

LILL LÖRDAG EN TORSDAG MED LITE GOTT..

 
Igår körde vi lite lill Lördag trots att det "bara" var Torsdag. :-) Men vi har varit iväg och haft fullt upp varje kväll den här veckan, så igår var första gången vi var hemma båda två samtidigt, så vi lyxade till det lite, med lite plockmat och varsitt glas vin, så gott! :-) 

 
Och lite gott blev det även som efterrätt, då jag körde ihop lite snabbt några morotsmuffins med frosting på, :-)
 
En riktig festkväll! :-)
 
Och någon shopping blev det direkt inte igår, var totalt slut efter jobbet, så det blev en snabbis inom affären och men även Lindex, påfyllning av kylen blev det men inget handlat på Lindex, var nog inte riktigt på humör och orkade inte prova, var ju lite folk där. Så det får bli någon annan gång.
 
 
Men idag Fredag igen, och här är det jobb först, sen var tanken att jag skulle ut på min återkommande Fredags jogg, men jag tror nog att jag står över den idag och vilar istället. Har lite känningar i ena hälsenan. Fick ju lite krampkänningar just där när jag sprang i Tisdags, precis i slutet av rundan, så det är nog därför jag ömmar lite. Men bättre o vila och ta det lite lugnt så det inte blir något mer av det. :-)
  
Så det blir nog en lugn Fredag kväll med andra ord, med kanske lite bakning....E undrade nämligen om vi b la kunde baka dumlekakor, så det kanske det blir. :-)
 

5 kommentarer:

  1. Himmel så gott det ser ut. Och jag tycker dina vinglas är så snygga. Såna vill jag också ha.
    Ha en toppenfredag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Så mysigt och man måste ge vardagen små guldkorn för att komma vidare :)
    Vad är det för glas Jättesnygga !!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Våra nya vinglas kommer iittala. Kramizz o ha en jätteskön helg/Laila

      Radera
  3. Härligt! Vardagslyx, love it!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Ser jättesmarrigt ut!!! Jag gillar verkligen plockmat!

    Hoppas hälsenan blir bättre, inte kul när man inte kan "sporta" som man vill!

    Ha en mysig helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera