20150325

MATRUM I SOL & NÄRA HALVMARAN..

 
Gårdagen börjad lite trist med mulet väder men lagom till hemgång från jobbet,
så tittade solen fram och det blev riktigt härligt väder. :-)
 
Så matrummet var så ljust och fint av solen när jag kom hem, visserligen med liten vissen blomma på bordet...haha...:-), så det var bara fram med vattenkannan och vattna innan jag kom iväg på löpningen.
 
 
Och löpningen ja, den gick rätt hyffsat tycker jag. Jag börjar ju närma mig halvmaran, och hade nog orkat de 21 km redan igår, men då jag bestämt redan innan att egentligen "bara" springa 18 km, så är det lite svårt att förlänga rundan rent mentalt, men det slutade i alla fall på 19 km vilket jag är riktigt nöjd med. :-) Så det är bara att fortsätta framåt...det är ju snart dags för Göteborgsvarvet, vilket jag ser framemot, så får vi se hur det går då, vilket man aldrig vet. :-)
 
Idag efter jobbet är det dags för lite handboll igen, är inbjuden dit, så det blir först en föreläsning om hur man skall motverka stress i jobbet, och det kan väl alltid behövas lite tips om det...eller? :-)
 
Har ni det stressigt på jobbet?
 

6 kommentarer:

  1. Det blev görhärligt väder igår även om man inte trodde det på morgonen. Men idag är det kallt :(
    Ha en fin dag ändå :)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det!
    Och wow ang halvmaran! Ska hålla tummarna! Jag har sprungit 2 st halvmaror i mitt liv men det börjar bli så länge sen att det knappt kan räknas :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jisses, vad duktig du är med löpningen! Jag har helt tappat min....
    Och vad härligt med solen....här har den inte visat sig på ett tag nu. Kallt som attans!

    Och jo, jag har massor på jobbet. Försöker att inte stressa utan att vara så fokuserad jag kan. Men jo, mycket är det! :)

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Du har det så mysigt hemma
    Har inte ens börjat åskpynta..men snart kommer jag också igång hoppas jag :)
    Grymt duktig med din springning !! önskar att jag kunde tycka det var kul men får inte alls till det trots att jag älskar att gå…
    Är sjukskriven 50% försöker hålla på det och inte stressa men det är svårt..

    KRAm Sanna

    SvaraRadera
  5. Vad avis jag blir på dig som är så bra på detta med att gå ut och springa. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Jag har inte sett solen på ett tag faktiskt, längtar efter den. Just nu är vi många sjuka på jobbet så vi som är friska får jobba för två var....Kram Anette

    SvaraRadera