20150324

PÅSKINSPIRATION & LITE ANDRA TIPS..

                   Översta ägget fr Ellos, och de undre fr Royal Design
 
 
Tisdag och jag fortsätter med påsken, och bjuder idag på lite inspiration i påskens tecken, men även lite annat som jag fastnade vid och hade mer än gärna klickat hem till mig. :-)
 
Det stora ägget som jag själv har fr Affari, har jag köpt på Perlan Living för några års sedan, men hittade liknande på en nätbutik som heter Planera Skafferi.
 
 
Och dessa fina glasägg hittade jag på en lokal nätbutik här från min egen stad, LillaVillaVita.

Och sen det som inte har med påsken direkt att göra, men som var riktigt fina, var det här underlägget och flasköppnaren, båda fr HM. Får kanske klicka hem dem, 
då HM har fri frakt just nu tom den 7/4. :-) 
 
Men nu åter till denna Tisdag, som idag innebär löpning för mig efter jobbet. Och min tanke är att köra ett pass i lugnt och behagligt tempo idag och låta det bli så många km som möjligt i benen. :-) Nästan så jag längtar tills i eftermiddag...haha..:-)
 
 

2 kommentarer:

  1. Något nytt ägg får
    Gärna flytta in här... Men vips så hinner påsken vara förbi innan jag köpt hehe

    Hoppas löpningen gick bra..

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Här är det inte mycket uppäggat, jag skulle behöva något nytt fint påskigt. Kram Anette

    SvaraRadera