20150416

LÖPTUR TILL HAVET & BRYGGAN I ÅHUS..

 
Igår var det dags för lite löpning igen, och tanken var att springa ner till bryggan i Åhus. Vi var inte riktigt säkra på hur lång sträckan var, men det visades sig vara exakt 16 km. :-)

 
Sonen hängde med mig för en gång skull, han springer ju inte så ofta men det gick bra för honom, men han var rätt slut när vi landade längst ute på bryggan i blåsten. :-)
 
 
Torsdag idag och vi närmar oss helgen, rätt skönt, för det har varit en jobbig vecka, har varit rätt trött och haft ont i huvudet nu i två dagar, den släppte för en stund igår när vi varit ute på vår löprunda, men var tillbaka nu på morgonen....blä...:-/
 
Men idag är det i alla fall lite ärenden som skall fixas, ska köpa en liten present till någon som varit superduktig den här veckan ( liten uppmuntran :-) ) och sen ska vi ju ha lite festligheter på jobbet imorgon, och jag är sammankallande, och maten är redan beställd ( och levereras till jobbet ), så nu måste jag bara fixa lite till våra torra strupar....vin! :-)
 
 

9 kommentarer:

  1. Vilken skön löptur! Mina långpass har jag inte riktigt fått till än, men jag tar mig förhoppningsvis runt varvet ändå. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Duktiga ni är som springer så långt! Här a jag också haft ont i huvudet men för min del har det bara blivit promenader.... Fint i Åhus. Hoppas det blir bättre idag. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder. Trevligt med sällskap på rundan. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Wooo underbart ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Men åh vad du är duktig! 16 km är verkligen superbra! Åhus som är så mysigt!

    Har kommit av mig med träningen lite då jag varit sjuk i 2 omgångar, men jag har kört lite styrketräning hemma. Men nu är det dags med lite kondition också! Bra att bli peppad här -det behöver jag!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Mysigt att ha nära till havet. Tuff vecka här också. Därav brist på inlägg hos mig.
    Hoppas du har bra torsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Som sagt!
    Alla ni som tränar får mig att vilja kräkas. ...! ;)
    Jag är ju så himla lat på den fronten och blir påmind om att jag också skulle behöva få upp flåset och träna upp min slitna kropp!
    Du är ju jätte duktig!
    Hoppas du får en skön helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen...jag är verkligen imponerad av
    din träning, grymt bra !
    Låter som dom flesta är trötta nu, här är en till, kan det vara vårtrötthet tro ?
    Ska också ut på roligheter i morgon med jobbet :)
    Fin kväll till dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Men vad duktiga ni är. Att springa så långt skulle jag aldrig klara. Imponerad, är ju bara förnamnet.
    Hoppas huvudvärken ger med sig, det är bland det värsta jag vet, efter så många år med migrän som gjort mig helt orörlig i flera timmar.
    Kram Helena

    SvaraRadera