20150415

SOMMARÖNSKNINGAR..

 
Lite nytt inför sommaren och inför vår kommande lilla resa söderöver, kanske man önska. :-)
 
Hittade denna klänning som ser hur skön ut som helst, fr ellos, här.
Strandväska är något jag har tittat på i många år, men inte blivit färdig att köpa, kanske något att satsa på i år. :-)
 
 
 Bikini är något jag också har kollat inför varje sommar, men hittar aldrig någon, så jag kör fortfarande på min svarta som har rätt många år på nacken. :-) Men dessa var rätt färgglada, så de får kanske in och kollas om de sitter bra, de är fr Åhlens, här.
 
Och idag hade vi hamnat mitt i veckan, och idag är jag lite piggare. Var totalt slut igår när jag kom hem, satt nästan och somnade vid matbordet. :-) Så det blev en tidig läggning, för att orka idag, och det var nog värt det för som sagt så känns det betydligt bättre idag. :-) Vilket kan behövas, för idag står det löpning på schemat och idag hänger sonen med, och vi har bara bestämt åt vilket håll vi kör, och så får vi se hur långt vi kommer/orkar. :-)
 
Men nu kör vi först lite jobb denna Onsdag! :-)
 
 

6 kommentarer:

  1. SATT och somnade... haha, det skulle vi vilja sett... : )

    SvaraRadera
  2. ÅHHHH vilken underbart söt klänning fastnade för den direkt !!!
    Längtar till sommar och sol nu !!!
    KRAM Sann

    SvaraRadera
  3. Skulle också behöva shoppa inför resa men först ska jag handla vårkläder ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Den turkosa bikini gillar jag intensivt

    SvaraRadera
  5. Jättefina plagg/ väskor. Jag köpte en stråväska på Ikea nyligen. Kram

    SvaraRadera
  6. Åååå vad jag längtar..... Kram Anette

    SvaraRadera