20150506

DAGENS OUTFIT & TIPS..

Kan börja med att säga....att någon promenad hem igår, blev det INTE! :-)
 
Regnet envisades med att hålla på hela dagen och kvällen, satt ändå lite längre på jobbet och försökte vänta ut den, men där förlorade jag. :-) Så det blev bil hem, N hämtade upp mig på vägen hem. :-)
 
Och idag blir det bil till jobbet, då jag har lite ärenden på stan att fixa på vägen hem. Så den där promenaden får bli någon annan vecka. :-)
 
Dagens outfit är allt från KappAhl, förutom då skorna, som är vanliga converse, och byxorna fyndade jag i helgen till 25% rabatt, och blusen ja....den funderar jag på...haha. :-)
 
Så dagens tips blir då de 25 % rabatt som KappAhl fortfarande har på alla byxor t om 11/5.
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Nä som det regnade i går, här åskade på ganska bra också. Vilken härlig sommar outfit. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vilken fin outfit! Och så härligt med Spanien! Ha en skön resa! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Super snygg outfit ! Tycker att jag handlar och handlar men jag behöver alltid
    mer kläder, visst är det märkligt ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bara instämma Pia, märkligt det där att man alltid behöver nytt i klädväg fast man precis handlat nytt...haha. :-) kramizz Laila

      Radera