20150505

JAG IGÅR PÅ PROMENAD..


Då var det redan Tisdag, och här har jag tagit bussen till jobbet idag. :-)
Tänkte jag skulle förena nytta med nöje idag, så det blir en PW hemåt efter jobbet.:-)
 
 
Det var ju regn nästan hela dagen igår, men precis lagom till vi kom hem, så sprack det upp lite och solen tittade fram för en liten stund, precis lagom för vår lilla promenad. :-)
 
Så lite sol hoppas jag på idag också, så vi slipper regnet när vi ska hem, men de har ju lovat t om åska senare ikväll, men det kan vänta tills vi är hemma tycker jag.....:-).........annars får det bli bussen hem också. :-)
 
 
Men nu off to Work!
 

10 kommentarer:

  1. Jag hoppas också på sol, ingen rolig promenad igår, skitiga hundar.... Söt hon är er lilla fyrbenta. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Nej, inte mer regn nu... Lova! ; )

    SvaraRadera
  3. Snygging! :)
    Hoppas regnet och åskan höll sig borta ikväll!
    Stor kram!
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Härlig promenadbild. Underbar omgivning att promenera i ser det ut som.
    Ha en fin tisdagkväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bild. Här dundrade det på ganska bra.......Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild. Här dundrade det på ganska bra.......Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Här har det vräkt ner hela dagen, usch vad tråkigt det är.
    Fin bild på dig och snygg sjal, var kan man hitta en sådan ?
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pia, sjalen har jag köpt i lokal butik här istan, men den är av märket Beck Söndergaard. Kramizz Laila

      Radera
  8. Hoppas du slapp regnet! Här har det regnat hela kvällen.....
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  9. Ja oj som det har regnat. Men nu håller vi tummarna för fru sol.
    Vilken söt vovvse.
    Ha en jättefin dag.

    Hejsvejs.

    SvaraRadera