20150518

DAGENS..

 
Lite halvdåliga dagens bilder idag. :-)
 
(I mina nya vita byxor fr KappAhl, skor och kavaj från HM, väska fr Peking,
sjal fr BeckSöndergaard, och blus från OddMolly)
 
 
Då var det Måndag idag, och här en halvkrasslig Jag. Känns lite bättre i halsen, men är rätt snuvig i näsan, så det blir nog en seg dag på jobbet, jag har ju så mycket som måste fixas till Tisdagen, så vara hemma existerar inte just nu, får vila ikväll istället. 

 
Så det känns som att det är en dag att bara köra igenom och "överleva" .....lite skämt ....:-)....men som sagt så ser jag mer framemot morgondagen, och då en förhoppning på en lite piggare Jag då. :-)
 
Men en fin start på veckan till Er som tittar in i alla fall.
 

5 kommentarer:

  1. Så du är inte bra än....?! Stackare. ♡
    Jag brukar inte stanna hemma från jobbet.
    Är alltid den som jobbar oavsett hur jag mår.
    Men idag kände jag att kroppen fick bestämma.
    Hoppas att dagen går fort för dig och inte blir allt för jobbig!
    Stor krya kram!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Du serveras såg ut för att inte vara hundra. Hoppas det känns bättre upp åt dan. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så snygg outfit !!
    Det är så snyggt med vita byxor, tyvärr är jag en spillare så för mig skulle det nog vara omöjligt med dessa för har jag vitt nog har jag spillt ngt då ..;)
    Hoppas att du kryar på dig och ta hand om dig
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fy, nu vill man inte vara sjuk. Jag har funderat på att plocka fram mina vita byxor men har inte gjort det än. Snyggt.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du mår bättre och se till att få så mycket vila du kan

    Kram Sandra

    SvaraRadera