20150528

NYSTÄDAT & FRÄSCHT..

 
Ja badrummet hann jag i alla fall städa igår, men någon rabarbermarmelad hann jag inte med.
Men recept fick jag skickat till mig, som jag efterfrågade efter i förra inlägget. :-)
Så det får väl göras idag eller imorgon, så vi kan få lite god marmelad till lite god ost i helgen.

 
Men i badrummet luktar det nu i alla fall av nystädat och även av lite syren, som fick följa med hem när jag och Liza var och mötte upp E, igår när hon var på väg från sin kvällsutbildning inför sommarjobbet i sommar.
 
 
Idag Torsdag och dags för en liten löprunda igen. Och idag kör vi en repris från i Tisdags, där jag joggar upp till Hammarhallen och möter upp E, från sin cheerleading träning och sen samkör vi hemåt. :-)
 
Och den där rabarbermarmeladen, får se vi se om den blir fixad idag istället. :-)
 

4 kommentarer:

  1. Kanon! Bättre något än inget. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot receptet på marmeladen ;) ;)
    Härligt att ta in lite blommor, luktar ju underbart.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Syren... tokgillar vi! : )

    SvaraRadera
  4. Skönt att få badrummet städat :)
    och så fint med syrenerna
    Hoppas vi får del av receptet låter hur gott som helst
    KRAM

    SvaraRadera