20150605

FREDAGSBLOMSTER PÅ SOFFBORDET..

 
Då var det härliga Fredag igen, och såklart blev det lite Fredagsblomster inhandlat igår när jag ändå var iväg och handlade. Tycker att lite nya snittblommor verkligen piggar upp och lyxar till helgen lite grann. :-)
 
Brukar ni också kanske köpa lite snittblommor inför helgen? :-)
 
 
Här är det först lite jobb som vanligt, sen tänkte jag faktiskt starta min Fredagskväll med lite intervall träning, kanske jag får sonen med mig också. :-) Och till middag idag serveras det Flygande Jacob, en rätt populär middagsrätt i vårt hus, innan soffmyset infinner sig. :-)
 
Så en härlig Fredag till Er alla som tittar in! ♥
 

7 kommentarer:

  1. Vi ska fixa, tvätta, spola och göra i ordning en stor altan för nu är den här- sommaren! Ut med rena dynor, blommor och vänd sedan näsan i det blå. : )

    SvaraRadera
  2. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvaraRadera
  3. Absolut att snittblommor är en härlig vardagslyx, nu har det varit mycket syren som sprider sin härliga doft här i svarta huset. Äntligen sommar och jag ska på mysig tjejkväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Visst är färska blommor härligt! Mina rosor från morsdag står sig fint än!
    Ha en mysig kväll, hoppas intervallerna gick bra

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Fint! Den vasen är så himla snygg också.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Fint! Den vasen är så himla snygg också.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Färska blommor varje vecka/helg, och jag inhandlar dom från Lidl. De har fantastiska blommor till hejdundrande bra priser...
    Önskar Dig en fin nationaldag idag, kram Kate

    SvaraRadera