20150604

DAGENS SKOR..

 
 
Torsdag idag, och jag bjuder på Dagens skor! :-)
 
 
Idag premiär använder jag mina nya ballerina skor, från Jascha. Fick frågan om jag ville visa dem och självklart vill jag det. De är ju både snygga och framförallt sköna, tycker jag. :-)
 
 
 
Vad händer idag då, förutom jobb såklart? Ja....det blir nog en lugn kväll, kanske ska jag försöka komma iväg och veckohandla, men det får klockan avgöra om jag orkar. :-) Men det kan bli skönt med en hemmakväll, för det har jag inte riktigt haft på en hel vecka.
Vad hittar ni själva på idag........vilar er i form inför helgen kanske ( precis som jag ;-) )? :-)
 

7 kommentarer:

  1. Här ska djungelgräsmattan klippas, skulle behövas en machete också, inte bra en gräsklippare...haha : )

    SvaraRadera
  2. Snyggt Laila. Jag har några liknande. Men dom har inte fått komma fram än :/ Och jag gillar din kofta.
    Ha en fin torsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Super snygga men jag gillar även din kofta, jätte fin outfit.
    Ha en bra dag !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Snygga! Och snygg jacka också!
    Jag försöker att komma tillbaka till verkligenheten efter tisdagens spännande event!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läste om din spännande dag. Gud så kul! :-) Jag hade också åkt om jag fått frågan......one in a lifetime! :-) kramizz Laila

      Radera
  5. Ser ju jätte mjuka och sköna ut!
    Jag älskar ballerina skor.
    Det blir en lugn kväll hemma för mig med nu när jag äntligen är på väg hem!
    Har blivit ompysslad och sommarfin i håret efter jobbet idag!
    Ha en skön kväll!
    Kram.

    SvaraRadera
  6. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvaraRadera