20150624

VARDAGSRUMMET EN HELT VANLIG ONSDAG..

                                        
En helt vanlig Onsdag idag förutom då att jag strax ska bege mig till vårdcentralen igen, för lite nya prover, som de inte tog förra veckan.
                                                                  
Så får vi väl se om de visar något, någon infektion var det i alla fall inte. Men det där cortisonsprayet jag fick utskrivet har funkat bra, känner att jag har mer ork och att jag framförallt får mer luft. :-)
Så det blev en 6,5 km PW med barnen igår, och det kändes jättebra. :-) Snart kanske dags att börja springa igen....nästan så man längtar. :-)
 
Men nu tar vi tag i denna "vanliga" Onsdag först. :-)


6 kommentarer:

  1. Åh har ni sol idag? Det har inte vi :( Är du allergisk?
    Ha en fin onsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi hade faktiskt sol en liten liten stund tidigt imorse Petra, men den försvann innan jag hann ut. :-) Jag gissar att jag e allergisk men läkaren tyckte vi skulle göra en rejäl besiktning av min kropp. Kramizz Laila

      Radera
  2. Nu börjar solen äntligen komma här
    Hoppas dom hittar vsd det är !!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Vad jobbigt att inte bli bra! Men grannen var också så där dålig och de pratade om dubbelsidig lunginflammation. Krya på dig. Och ditt vardagsrum är ju så fint.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Det fåtöljen hade jag gärna gosat in mig i......Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Både på gott och ont att lämna prover såklart man vill ha ett svar..
    Det är skönt att få pw med....

    Kram Sandra

    SvaraRadera