20150702

ÄNNU EN HÄRLIG KVÄLL IGÅR PÅ ALTANEN..

 
Igår hade jag vilodag från all träning.
 
Så då blev lite altanhäng och lite trädgårdsbevattning istället. Vi lyxade till det och öppnade en Prosecco flaska så här på lill Lördagen, och njöt den till middagen. :-)
Ibland får man lyxa till det lite. :-)
 
 
Men är det inte härligt att kunna sitta ute, detta har vi nog alla gått och väntat på, så det gäller att njuta för fullt nu. :-)
 
 
Idag Torsdag och jag tänkte mig en liten löprunda. Här i stan på Fredag är det dags för årets Stadslopp, man kan välja mellan 5 km eller 10 km, jag har inte anmält mig till något av längderna, då jag inte varit bra, så jag kände att det inte var läge att ens anmäla sig. Men nu skulle jag egentligen kunnat springa då jag känner mig bättre med hjälp av sprayet, men nää struntar i det ändå. Det får räcka med mina egna rundor ett tag till. :-)
 
Men vi ska i alla fall in och heja på alla som springer, känner ju rätt många som ställer upp, så det ska bli kul. :-)
 

3 kommentarer:

  1. Vi hade också en sådan där
    Underbar vindstilla sommarkväll igår... Hur härligt som helst!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det var hur gott som helst igår. Man njuter i fulla drag.
    Ha en riktigt god dag idag också.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Man måste absolut festa till det ibland. Det gjorde ni rätt i. Kram Anette

    SvaraRadera