20150701

VÅR TISDAGKVÄLL & DENNA MORGON I VARDAGSRUMMET..

  
Vilken Tisdag kväll vi fick, vädret var ju bara det bästa, rena sommarvärmen & att sen Sverige vann i fotboll, även om jag inte såg det själv....för jag somnade ifrån allt. :-)
 
Men kvällen igår började med ett härligt gympass på gymmet, sen en härlig cykeltur hemåt, där jag satte igång grillen. På matsedeln igår stod det ju laxpaket, så det fick det bli. Och när vi gör laxpaket tar vi lite av vad vi har hemma, och igår blev det laxen som saltades ( smaksatt salt fr Nicolas Vahe) och pepprades först, sen på med lite färsk bladpersilja, en klick smör med havssalt i, samt några sparrisar, sen trycka ihop foliet och på med den på grillen. :-) Såå gott!!
 
Och Tisdag innebär ju nu på sommaren, också att mina favoritprogram visas på TV, först Allsången och sen Morden i Midsommer. :-) En bra kväll alltså på alla sätt och vis! :-)
 
 
Men morgonen vi vaknade till idag, går ju inte av för hackor heller, solen lyser från en klarblå himmel, och man piggnar ju till direkt. :-)
 
En härlig solig dag önskar jag Er som tittar in!
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Härligt med solsken in i ert fina vardagsrum och härligt med gårdagens vinst! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt ute :) Blå himmel här med så jag hoppas på en strålande fin dag.
    Kram och ha det fint

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt med det ljuset in i huset, ni har så fint!

    Här vaknade jag till mulet men nu verkar solen vilja leta sig fram. Men jag jobbar än så det är helt ok med lite mulet ;). Fast jag önskar ju såklart sol till alla semesterfirare.
    Ha en bra dag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart ute nu!
    Äntligen sommar! :)
    Jag såg matchen. Oj så spännande från början till slut!
    Ha en underbar dag!
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Äntligen är sommaren här! Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Så vackert inne & visst är sommaren underbar ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  7. Äntligen sommarvärme och det är verkligen helt underbart ute..
    Längtar efter semester nu det känns i hela kroppen att det behövs ledighet ;)
    Hoppas att du haft en underbar Onsdag
    Kram till dig finaste !!

    SvaraRadera