20150912

SENASTE INKÖPEN..

 
Lördag och här är det ridskolan för E som vanligt, och för mig blir det löpning.
 
Tänkte visa lite vad som inhandlats inför hösten, har ni shoppat något...?
 
1. kofta från här, även om jag redan har många koftor, så saknar jag en i beiget. :-)
2. De nya jeansen jag köpte med rabatt och som jag visat innan från här
3. Den fina blusen som jag blev tipsad av Ulrika med den fina bloggen Hus 30, och som sen köptes här
4. Och slutligen det fina ekollonet från här
 
Men det blir nog något mer shoppat, behöver ju nya vinterskor och kanske även en ny kappa, men har ännu inte hittat det där som jag vill ha. :-)
 
Men nu tar vi tag i denna härliga Lördag! :-)
 

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint du har hittat, har också varit på jakt efter en beige kofta.
    Jo det har väl allt blivit en del shoppat, men det behövs ju alltid mer :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Stort gilla på den koftan! Ska också satsa på ett par stycken i den längden i lite olika färger!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Så fint! Gillar speciellt den vita tröjan!

    Jag kollade lite häromdagen - men hittade inget kul! Tror jag var lite för stressad :-). Är sugen på en ny kappa!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Snygga grejer! Gillar verkligen nr 3, helt i min stil!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera