20150918

TGIF & EN HALV DAGENS..

 
Bjuder idag på en halv dagens av min goa E. :-)
(tröja fr HM)
 
Äntligen Fredag, och ja den är efterlängtad av mig, för det har varit en lååång vecka, med fullt fart på jobbet. Så det ska bli så härlig med några dagars ledigt.
 
Här blir det en lugn kväll idag, då N (min sambo) är förkyld, och det vet nog de flesta vad det innebär....hahaha. :-) Men imorgon blir det full fart, för imorgon är det dags för min lilla tjejträff med barndomsvännerna igen, och imorgon går turen till Osby, och vad som händer där, det får vi se. :-)
 
Men innan dess tänkte jag hinna med lite trädgårdsarbete på förmiddagen, bl a beskära äppelträden.......har införskaffat mig en ritning med beskrivning, så vi får väl
se om jag får till det bra. :-)
 

 
Men först lite Fredagsmys! :-)
 

1 kommentar:

  1. Kikar in och önskar dig en fin helg.
    Hoppas du får kul imorgon med tjejgänget, låter mysigt.

    Ha det fint,
    kram Anneli

    SvaraRadera