20151014

VILKEN DAG...VILKEN TISDAG..

 
Vilken dag jag fick igår. :-)
 
Den började med att jag såg en härlig kommentar på min blogg när jag landade på jobbet, och det var att jag vunnit inne hos Finaste Mattan, här. Såå kul att vinna. :-)
 
Sen i eftermiddags när jag väl öppnade ytterdörren hemma efter min jobbedag, så kände jag direkt att något var på gång i köket. :-) Och det var mina härliga tonåringar där hemma som för en gång skull hade inlett ett samarbetat och påbörjat bakning av kanelbullar.
Inte illa. :-) 
 
 
Och slutligen senare på kvällen fick jag ett härligt avslut på dagen med ett jobbigt intervallpass på cross trainern på gymmet.
 
En riktigt Bra Dag med andra ord! :-)
 
 

1 kommentar:

  1. Vilket härligt initiativ från dom.
    Då blir man ju så glad! :)
    Gott är det också.
    Och stort grattis till vinsten!!!
    Kram.

    SvaraRadera