20151126

JULSTJÄRNA, HYACINT & MÄSSINGSLJUSSTAKE..

 
Allt håller på att falla på plats inför Advent.
 
Jag hann med vad jag skulle igår (förutom då ljusen, var visserligen på stormarknaden, men glömde dem :-) ), och även komma iväg på ett träningspass, men det tog vi på "vårt" gym.
Testar det andra en annan gång. :-)
 
 
Så det börjar verkligen bli lite julkänsla där hemma nu...riktigt härligt. :-)
 
Men idag Torsdag och idag ska vi tacka av en kollega som arbetar sin sista dag på Fredag. Så det blir öl provning och lite god mat efteråt. :-)
 
 
Så en skön Torsdag på Er!
 

3 kommentarer:

  1. Väldigt vacker ljusstake !
    och så snyggt i fönstret !!
    Har satt upp en adventsstake men har inte tänt den ännu, däremot ljusslingan i entren är tänd :)
    Önskar dig en alldeles underbar Torsdag finaste
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Jätte fint! :)
    Jag plockade fram och tände alla "stakarna" igår.
    Och det blev genast jätte mysigt hemma! :)
    Ni har jag även köpt två julstjärnor. Med glitter!
    Jätte fina.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar din ljusstake . Får man fråga var du köpt den? :)

    SvaraRadera