20151119

MATRUMMET DENNA FREDAG & LITE TIPS..


 
Just nu, en krasslig Jag med sällskap av lilla Liza och datorn,
och utsikt över matrummet och vardagsrummet. Ja jag är hemma idag,
fick gå hem igår och lägga mig.
 
Men nog om sjukdomar och över till lite roligare saker. Såg nämligen idag när jag surfade rundor lite hos er andra bloggisar, att det har kommit lite snö på flera ställen....härligt! :-) Hade mer än gärna också vaknat till lite snö idag, istället för det här grå och tråkigt kyliga vi har, för det hade verkligen piggat upp lite.
 
Men att det är Fredag får väl vara tillräckligt upplyftande. :-) Och att jag hade en son som precis tittade inom för att äta lite lunch, mellan sina lektioner i skolan. Ja han har fått jobb inom skolan, där han hoppar in som både lärarvikarie och på fritids, och tycker det är rätt kul. :-)
 
Skönt att han har något att pyssla med när han funderar över sin framtid och vad han vill bli. :-)
 
Lite fredagstips:
 
40% på den dyraste varan + fri frakt, när du registrerar dig hos Ellos som ny kund.
40% på den dyraste varan vid köp över 200:-, när du redan är kund hos Ellos....eller 20% på hela din beställning + fri frakt när du beställer över 800kr
 
20% på all matkeramik på Lagerhaus tom 29/11
 
Igår började Ikea med sitt julbord, för medlemmar endast 129kr, och jag kan varmt rekommendera det, vi var där ifjol och det var jättegott, så det hoppas jag det även är i år. :-)
 
MIO möbler just nu 20% på mattor tom 30/11
 
 

4 kommentarer:

  1. Vilka toppen tips - dom ska kollas in! TACK!

    Hoppas du får en härlig fredag!

    SvaraRadera
  2. På ellos handlar jag då å då... Alltid bra rabatter där!
    Trevligt med lunchsällskap! Det är ju toppen att ha ett jobb så
    Länge... Erfarenhet om inte annat!

    Krya på dig
    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Tack för rabattipsen och krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vi brukar också köra Ikea julbord.....får väl se hur vi gör i år. Krya på dig. Kram Anette

    SvaraRadera