20151119

ADVENTSTANKAR..

Bilder lånade fr Granit
 
Snart Advent, har ni förberett er för det? :-)
 
Här har jag nästan bara kommit till tanken, men köpte visserligen lite granris till trappen
härom kvällen.
 
Och sen fick jag ett samtal för några veckor sedan med ett erbjudande om att få all mina
fönster putsade på nedervåningen för 99kr, och såklart nappade jag på det. :-) Så i Tisdags blev de rena, så nu har jag bara 3 fönster kvar på ovanvåningen att fixa, innan alla stakar och stjärnor skall få åka fram, rätt skönt. :-)
                                                                                                            

 
Men glöggen den har vi redan smygstartat med...är ju bara så gott. :-)
 
Så till helgen om jag är fit for fight igen, så blir det nog bakning av både lussebullar och mjuk pepparkaka, och kanske något mer. :-)
 
 
 

1 kommentar:

  1. Jag har väl som dig och har förberett i huvudet ;-)

    Hoppas att du mår bättre
    Kram Sandra

    SvaraRadera