20160120

BAKNING STÅR PÅ SCHEMAT..

 
Mitti veckan idag, och här idag efter jobbet hade jag tänkt att både baka och träna, och jag hoppas det blir yoga på träningen. Det var fullt på passet, men vi är uppsatta på reservlistan, så jag hoppas vi kommer med, annars får vi väl göra något annat. :-)
 
Men när det gäller bakningen, så tänkte jag fixa lite "nyttiga" godsaker.
Jag är ju rätt förtjust i ha lite kvällsfika ibland, och då är det ju rätt bra att ha lite nyttig fika hemma att ta till. :-) Vi får väl se vad det blir. :-)
 
 

2 kommentarer:

  1. Alltid sugen på fika :)
    men älskar allt onyttigt tyvärr så det blir godis och choklad bullar och kakor och allt man inte borde äta... så tips på nyttigt fika tar jag gärna
    Hoppas din onsdag blir bäst !!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag nyfiken på vad det blev i bakväg. Kram Anette

    SvaraRadera