20160121

TORSDAGSSTÄD & NYA TRÄNINGSBYXOR..

 
 
 Och visst blev det yoga igår, med mina nya träningsbyxor på!. :-)
 
Men någon bakning blev det tråkigt nog inte, då jag fick sätta mig och jobba direkt när vi kom hem från yogan. Så bakningen får jag ta en annan dag, för idag Torsdag är det städdag här på Fjädernejlikan. :-)
 
fr här..
 
Finns ju inget skönare än att komma hem på fredagen till ett nystädat hem, så man kan bara sätta sig ner och känna den där härliga helgkänslan. :-)
 
Men nu iväg, för idag står det besök på vår anläggning i Lund med min nya kollega. :-)
 
 

3 kommentarer:

  1. Spännande och vilka snygga brax. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ingen bakning men en snygg bak hi hi. Skönt med nystädat hem.
    Ha en skön helg.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Snyggt! :)
    Tänk vad lite nya träningskläder kan liva upp!
    Och du är ju riktigt snygg i dom!
    Kram.

    SvaraRadera