20160111

TRÄNINGSÅR 2016..



Nytt år innebär även nytt träningsår.
 
Och vad kan vara bättre än att påbörja det nya träningsåret än med lite nya
träningskläder. Allt för att motivationen ska öka. :-)
 
Och jag och E har kollat rundor lite på nätet, och vi är ju rätt förtjusta i HMs träningskläder, så där hittade vi lite intressant. Själv har jag ju lite lovat mig att öka på med yogaträningen det här året, och då behövs ju lite yogakläder...haha. :-) E önskade lite nya löparbyxor och sonen han behöver absolut en reflexväst, när han är ute och springer om kvällarna i mörkret. :-) Vi får väl se vad vi väljer.
 
Brukar ni motivera er med nya träningskläder? :-)
 
Idag Måndag och här blir det en vecka med mycket arbetet ( ska ju även försöka få in lite gymträning och yoga också), så det är väl bara att sätta fart. :-)


4 kommentarer:

  1. Nya träningskläder uppmuntrar alltid :-)
    Reflexväst är ett måste i dessa tider ;-)

    Måndagar är en bra träningsdag, då är man mer motiverad för resten av veckan

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Tyvärr tycker jag det är roligare med kläderna än med själva träningen..... :( Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, kan inte annat än skratta när jag läser Anettes inlägg ovan :) :) Men visst är det så, fräscha kläder och träningsprylar sporrar alltid och H&M hade mycket fint!
    Ikväll trotsade jag både kyla och trötthet och knåpade ihop en mil i skidspåret. Efteråt är det skönt ;)
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heja dig Kate du är superduktig m skidorna. :-)kramizz Laila

      Radera