20160223

VÅRLIG TRENCHCOAT..

 
När vi var i stan i Lördags, sprang jag förbi den här trenchcoaten, och var ju bara tvungen att prova den också. Och ja...den satt rätt bra, men som vanligt så måste jag ju fundera över saken, innan jag tar beslutet att kanske köpa den. :-)
 
Vi får väl se hur det blir. :-)
 
Idag Tisdag, och en normal sådan hoppas jag. Jobbade ju väldigt länge igår, för att komma i någon sorts fas, men vi får väl se hur länge det håller. Annars idag, är det dags för lite intervaller på löpbandet på gymmet, vilket känns kanon att få lite utlopp där. Så man får lite balans mellan den hårt arbetande hjärnan och den inte så fullt arbetande kroppen...haha. :-)
 
Härlig Tisdag på Er! 
 

5 kommentarer:

  1. Snygg. Tror jag kollat på nåt liknande. Är i stort behov av ny jacka/kappa till våren.
    Åh, din kropp får väl jobba. Det har jag minsann sett i tidigare inlägg, vecka efter vecka..hihi ;) Keep up the good work.
    Stor kram till dig ♥
    Petra

    SvaraRadera
  2. Snygg! Nu längtar jag tills jag får dra på mig vårjackan!
    Kör hårt på gymet det behövs då å då att rensa hjärnan ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Så snyggt med lite ljusare plagg... Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg! Hoppas du bestämmer dig för den. Kraaam pia

    SvaraRadera
  5. Snygg!Skönt att det är fler än jag som velar... ;) Kram

    SvaraRadera