20160224

VIN & LITE MER TRÄNING..

Igår efter träning, blev det lite gott mörkt choklad, vin och senaste Plaza i soffan. Så skönt och välbehövligt, men kan ju nämna att det blev inte så långvarigt, för jag somnade efter en stund, som en klubbad säl.....haha.  :-)
 
Men idag Onsdag, och bokrea start, men jag väntar nog att åka in tills imorgon Torsdag istället. :-) Idag är det dags för lite mer träning istället och då yoga, men tänkte faktiskt försöka åka dit lite tidigare om jag hinner och köra mer intervaller. Igår körde jag ju 7 set av 2 minuter löpning-1 minuts vila-1 minuts löpning, i då högre tempo än vanligt distans tempo, så jag var rätt slut när jag var på sista setet. :-) Men idag tänkte jag om då hinner köra en annan variant, exempelvis 10x 1x1.
 
"träningen skapar en balans i mitt liv,
där jag får utlopp för andra energier än när jag jobbar" 
 

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert vinglas! Gissar att innehållet också var gott.
    Visst är det mysig med tända ljus, vin och cholkad. Ser så härligt ut!

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är trött..... Kram Anette

    SvaraRadera