20160313

RUNNINGDAY & FÄRGGLATT PÅ MATBORDET..

 
En mulen Söndag morgon idag, hade ju hoppats på lika fint väder som igår, men det
kanske kommer. :-) Här idag Sunday runday...så om en liten stund bär det iväg, så ser vi hur långt det blir idag, alltid dagsformen som avgör. :-)
 
Igår på vår lilla utflykt körde vi även inom Ikea, och en sak som fick följa med hem var den här fina gröna vasen, som var en nyhet. Så snygg enligt mig! :-)
 
 
Och tulpanerna som jag köpte av E förra veckan, passade ju så bra i den. Vilken färgklick det blev. :-)
 
Men nu först ut med lilla Liza och sen iväg på liten löprunda.
Härlig Söndag på Er!
 
 


3 kommentarer:

  1. Snyggt. Njut av sista helgtimmarna. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Älskar det färgglada...
    Jag har inte sprungit på ett år sen jag startade med styrketräning kan sakna det ibland.. lite uppvärming och intervaller på gymet har jag sprungit, tack för intervalltipset skall testa det alltid kul med lite nya idéer

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt med lite färg på blommorna, piggar upp en grå
    dag som denna. Gillar även den snygga vasen.
    Kram Pia

    SvaraRadera