20170120

DAGENS TIPS..

 
Vilken trevlig torsdagskväll det blev igår. Trodde ju att jag skulle bli ensam igår, när N var på kickoff med jobbet, men nä så blev det inte. Då jag fick sällskap av sonen, både vid middagsbordet och sen tog vi även en tur till gymmet tillsammans....guldstund. :-)
 
Men såklart hann jag även med att städa badrummet också, och då med mitt nya städspray.....haha....som jag köpt på Lagerhaus. :-)
 
Tänk att något så "vanligt" kan förhöja städningen! :-)
Detta rosa, go doftande städspray får bli dagens tips från mig. :-)
 
Men idag Fredag alltså, och ännu en fullspäckad dag på jobbet, vilket hela veckan varit, så här i årsbokslutstider. :-) Så ikväll blir det lite fira, för då får det bli lite bubbel! :-)
 
Så en riktigt härlig Fredag på er Alla!
 

1 kommentar:

  1. Doften gör mycket vid städning. Det ska dofta rent. Önskar fortsatt trevlig kväll. Kram Anette

    SvaraRadera