20170123

LUGN HELG..


Hejsan på er Alla, här blev det lite bloggvila i helgen som gick, rätt skönt måste jag säga, har inte varit inne på datorn överhuvudtaget. Utan det har varit min bok som jag lagt lite tid på när jag väl landat i soffan. :-)

Och Jag hoppas ni också haft en skön helg. 

Här har vi inte gjort många knop kan jag säga, utan tagit det allmänt lugnt, vi visserligen tränat en del som vanligt, sen var vi visserligen iväg en stund i lördags och firade Ns mamma som fyllt år i veckan som gick också.

Och det där vad gäller träning....var ju hos den där PTn i lördags för första gången och gick igenom det träningsprogram han gjort till mig......hmmm... och det ska jag säga, jag som trodde jag var allmänt tränad, men detta pass tog helt musten ur mig.....och jag har haft världens träningsvärk nu efteråt.....haha. :-) Men det är bara på't igen. :-)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar