20100115

Idag körde...

...jag E och hennes kompis till stallet, då E skulle rida kl 17,30. Och på vägen ut till stallet kör man förbi området där vi skall bygga, och genom tips fr N, som varit ute vid tomten idag på sin lediga dag och talat med P vår byggledare, bad mig kolla noga när jag körde förbi. Och där på vår tomt eller grund rättare sagt stod det fullt med byggställningar som satts upp inför husleveransen :-)!

Återkommer med bilder imorgon, i dagsljus :-). För vi skall ut dit imorgon, för vår nya granne (tvärs över gatan) har husvisning imorgon, det är ett Myresjöhus och det ju självklart att vi skall gå dit :-)! N menade att det behövde vi ju inte, men det är väl klart att vi vill och behöver :-D.....de kommer säkert sen när vårt är färdigt!

Nä nu måste jag återgå till Let's Dance, kvällens sevärdhet på TV, tillsammans med ett glas vin, jordgubbar och några tryfflar.....mmmmmmmmm.....oj jag glömde ju N, som också är med framför TVn :-D!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar