20140605

DAGENS SKOR..

 
Behöver väl inte nämna det ....men ja en grå morgon mötte oss imorse när vi vaknade upp, och någon sol såg jag inte igår, trots att appen visade det. :-) Så frågan är om man kan lita på den, för nu visar den att from med imorgon skall det bli sol igen och hela nästa vecka, ja vi får väl se. :-)

 
Lite nytt och trevlig finns det i alla fall idag, och det är mina nya blåa skor, som idag får förgylla mina fötter. :-) Gjorde faktiskt ett lite större skoköp i Lördags, det blev både dessa blå, men även ett par klassiskt svarta ballerina också, är inte ofta jag köper skor och absolut inte två par på en och samma gång. :-) Men för en gång skull hittade jag något som passade, så då gäller det att passa på. :-)
 
 

4 kommentarer:

  1. Snygga skor, Jag gillar ballerina skor jag med!
    solen får gärna kika fram nu när vi har tre dagars ledighet, för på lördag är det fest i vännernas trädgård
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga! Älskar både blått och loafers! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Jätte snygga och roligt med lite färg. Jag hoppas att väderfolket har fel på morgondagens prognos. Jag vill ha sol och inget regn. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Jätte snygga, snyggt med blått som passar till allt.

    Trevlig helg.
    Kram Pia

    SvaraRadera