20140713

AVLSUTADE HELGEN MED EN CYKELTUR..

 
Söndag kväll och helgen börjar ta slut och vad kan avsluta en skön helg på bästa sätt, jo en go'fika. :-) Så efter dagens ihållande regn....för gud vad det har regnat idag, ca 50 mm har det kommit....så kom ändå solen fram en stund nu mot kvällningen, så då passade vi på att ta en liten cykeltur för att få lite luft. Och när vi parkerade cyklarna för att kunna fika, så fastnade mina ögon på fåglarna som cirkulerade ovanför vår stadskyrka, såg lite magiskt ut mot himmeln. :-)
 
 
 Var hamnade vi då då...jo på mysiga Espresso house som vi äntligen fått till stan, där är så mysigt att sitta. :-)
 
 
Och såklart hade jag mina nya "pantertant"  byxor på mig...haha...riktiga myspysbyxor, så här en soft Söndag. :-)
 

5 kommentarer:

  1. Jag gillar dina pantertanter byxor!!! Dom är riktigt sköna sådana byxor...
    Låter fint med en go'fika och Expresso house har ju en massa gott och mysigt ställe är det också..

    Hoppas solen visar sig imorgon
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mysigt med en cykeltur och ett avslut med go-fika! Mulet hos oss idag, så det får bli en lite längre löptur när det inte är så varmt, och sen lite inomhuspyssel. Blir dåligt med det när det är så varmt och fint ute.
    Men vad roligt att du är från Sala!!! Var är du uppvuxen då någonstans?!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är uppvuxen lite här och där. :-) Efter Sala, blev det inre Småland och sedan gränsen till Blekinge och till slut då Skåne, som jag fortfarande är trogen. :-) Kramizz Laila

      Radera
  3. Snygga byxor..., det låter härligt med en tur på stålhingsten och sen en läcker fika. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Snygga byxor. Mysigt med Espresso House, det har vi här i Kalmar också. Kram Stina

    SvaraRadera