20150602

MÅNDAGSKVÄLLEN SOM BLEV EN SKÖN SOMMARKVÄLL..

 
Vilken trevlig och härlig kväll det blev igår! :-)
 
Jag mötte upp min kära gamla kollega på stan och vi satte oss på ett relativ nytt cafe på stan, och vilken fullträff det blev. :-) Där åt vi jättegott och blev sittandes hela kvällen. Mycket som skulle avhandlas, då vi inte har träffats på något år....men nu har vi lovat varandra att det behöver ju inte gå så lång tid tills nästa gång. :-)
 
 
Och när jag väl kom ut och var på väg hemåt, så hade vädret slagit om rejält. Från att varit både blåsigt och regnigt under dagen och allmänt kyligt, så hade vädret sväng och blivit ljummet. Rena sommarkvällen med andra ord....såå skönt! :-)
 
Men idag Tisdag, som blir lika social som gårdagen. :-) Då N var på kurs hela helgen, så kom vi ju inte iväg att fira hans mamma på morsdag, så det blir ett besök i Åhus nu ikväll istället.
 
Sen får vi se om jag får till en löprunda också efteråt, min tanke är att köra 3 pass denna veckan, och ett har jag ju redan avverkat, iförrgår ( söndags). Har en tanke om dagens pass, får se om det blir så. :-)
 

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt! Så härligt att träffa sina gamla vänner och ofta har man ju hur mycket som helst att prata om :-).

    Bra jobbat med träningen! Jag har tillfälligt kommit ur rutinerna men snart är jag på banan igen. Inser att jag nog måste ha fasta träningsdagar för att det ska bli av.

    Kram Malin
    ps Tack snälla för fina ord hos mig!

    SvaraRadera
  2. Oj va vackra bilder med vattnet och alla näckrosblad.
    Det ser man inte allt för ofta!
    Tack för det! :)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Vi hade samma väder här..regn och blåst på dagen och så sken det upp till kvällen. Roligt med tanke på alla som har bal nu. Värre ser det ut för dom som har ikväll :(
    Ha en skön tisdag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Vad mysig att träffa gamla vänner förstår att ni hade mycket att ta igen :)
    Och vad mysigt att ta en promenad hem när vädret sen la om till ljummen sommarkväll mysigt :) Hoppas du haft en bra start på veckan
    Kram

    SvaraRadera
  5. Alltid roligt att träffa gamla vänner, förstår att ni hade mycket att prata om.
    Härligt när vädret svänger till det bättre, här har det regnat konstant idag, buu vad tråkigt.
    Ha det fint !
    Kram Pia

    SvaraRadera